21 april 2014

 Baby CIS

Er is een kindje geboren,
en Cis is zijn naam. Ik hoop dat Cis en zijn mama het goed stellen, en de papa natuurlijk ook. 
Ik wist niet metteen wat ik moest maken, dus maakte ik in een leuk stofje zijn naam. 
Op de letter C hangen kleine knoopjes
De letter I is voor de helft in jeans,
op die jeans heb ik rijtjes in verschillende kleuren en verschillende siersteken gestikt, en er zit een belletje in.
Op de letter S heb ik bias lint met touw in gestikt.

De letters van Cis zijn naam zijn mooi gelukt maar toch wilde ik nog iets meer geven, ik ben toen beginnen zoeken op de verschillende blogs die ik volg, toen heb ik deze  walvis gevonden. (een zeer leuke blog met mooie breiwerkjes)
 Ik was metteen verkocht en heb hem dan ook nagemaakt uit een oude jeans van mijn man (dank u schat)

Ik hoop dat je het mooi gaat vinden Cis en er veel plezier aan gaat beleven tot binnenkort kleine vriend. 















Geen opmerkingen:

Een reactie posten