27 oktober 2013

nieuwe kleren gemaakt 

De koude dagen komen er aan,
en dan draag ik graag een mooi jurkje of een tuniek met bijpassende kousen.
Dus maakte ik deze 2 jurkjes voor mezelf.
Ik probeer ook altijd de lat een beetje hoger te leggen en telkens een beetje een moeilijker patroon te kiezen, (maar niet dat ik er 2weken aan bezig moet zijn) 
de stofjes komen van Den Engel




Het oker/zwart/grijs kleedje komt uit een Burda boekje 
Het was de moeilijkste stof waar ik ooit mee werkte, en ik zal het niet vlug herhalen.




Het zwart/roest/beige kleedje is een uit patroon die ik kreeg van iemand, 
Dit was tot nu het moeilijkste patroon die ik ook gebruikt heb, lange mouwen in steken, naden steken in het voorpand. Met wat zweet, en mijn moeder op de achtergrond voor als het fout liep, ben ik er toch in geslaagd. 
Ik ben zo trots op dit jurkje ik voel me er super in :)





 ik voel me er zo goed in, dus heb ik het nog eens gemaakt in kaki-groen.
dit is beslist mijn lievelingsjurk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten