24 september 2013

Een man aan de naaimachine

Mijn man is een zeer leergierig iemand en dat is natuurlijk super, want zo ben ik ook wel een beetje. 
Vorige week vroeg ie me om hem uit te leggen hoe een naaimachine werkt en of hij ook eens iets mocht maken.
 Dus dat deden we natuurlijk. Hij maakte zelf de tekening voor het broekje, tekende het zelf uit (niet op patroonpapier dat wilde hij niet) 
Hij was een super leerling. Luisterde goed, deed wat moest en in een mum van tijd had hij een mini harembroek gemaakt voor onze kleine meid. 
Het stofje is niet echt ideaal maar het is een probeersel. Nu nog in een leuk stofje. En wie weet ga ik binnenkort moeten vechten om aan mijn eigen naaimachine te kunnen. 






      de voorkant

           en de achterkant

Geen opmerkingen:

Een reactie posten