24 september 2013

wat een pareltje  

Het is al een tijdje dat ik rondvraag naar oude naaimachines, bij buren familie, kennissen, kennissen van kennissen. 
En deze week was het zover van mijn oom kreeg ik een telefoontje om te vragen of ik de oude naaimachine van zijn moeder niet wilde, ze stond daar maar te staan in de garage. 
Dank u nonkel Nico!!!! 

Ze is prachtig, wat een pareltje, 
de tijd is niet mild voor haar geweest, maar ze ziet er nog best goed uit. 
De kast is zeer toegetakeld en die word nu afgeschuurd en in een witte beits geschilderd zoals onze oude kasten,
zodat ze toch bij elkaar passen. 
De machine zelf laat ik over aan mijn man zijn handigheid, 
hij zal het roest er af doen, in de olie zetten, en kijken of ze het nog doet.
En ik zal ze dan eens goed opblinken met veel liefde.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten