24 september 2013

Huwelijks geschenk 

Op 5 oktober stapt een nichtje van mijn man in het huwelijks bootje, en bij een huwelijk hoort een leuk geschenk dus bij deze Anneke en Benji jullie pakje van Steven en mij zal er eentje zijn om lang van te genieten. 

Ik heb een broodmandje gemaakt uit een donkere soort denim stof en een leuk groen stofje, verstevigd met karton.
 En er zitten ontbijt granen in. Wel ontbijtgranen :) de doosjes zijn gevuld met confetti, papiersnippers en kleingeld veel kleingeld ;) hihi
Er zitten ook 2 ontbijt kommetjes in. 

het moeten niet altijd enveloppen zijn met geld, en ik weet nog toen ik trouwde dat de leukste geschenken de zelfgemaakte waren. 
Zoals die van mijn man zijn collega's van Alpro; yoghurt potjes gevuld met jaja kleingeld. Een hele doos vol.
Of die van mijn neven en nichten; een papier mache schildpad met een Guinness op zijn rug (een van de affiches van het merk Guinness), 
gevuld met papier snippers en confetti en veel veel kleingeld ;-)  
Of van de vrienden van het jeugdhuis Den Over; teddy beren gevuld met kleingeld.
Voor de baby hé, ik was namelijk zwanger toen we trouwden.
Die mooie mooie dag zoveel herinneringen en gisteren was die dag 2jaar geleden. 
23 september 

Een dikke dikke procifiat Anneke en Benji Dikke kussen 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten